Skip to content

Reparatieverzoek indienen

Heeft u een reparatieverzoek? Meld deze dan hier.

Overlast van buren melden

Ervaart u overlast van buren? Kijk dan hier wat u kunt doen.

Schade

Heeft u vragen over schade? Lees hier dan meer of neem contact met ons op.

Klacht over Zayaz

Heeft u een klacht over ons? Laat het ons hier dan weten. Na het indienen van uw klacht krijgt u direct een bevestiging in de e-mail. We streven ernaar om binnen 10 werkdagen contact met u op te nemen.

Compliment?

We horen het uiteraard ook graag als u tevreden bent. Bent u goed geholpen? Of enthousiast over uw (nieuwe) woning? Laat het ons hier dan weten!

Onafhankelijke regionale klachtencommissie

U kunt een klacht bij de Regionale Klachtencommissie Woningcorporaties indienen als u er met Zayaz zelf niet meer uitkomt. Het kan bijvoorbeeld gaan over het onderhoud aan uw woning. Of als u overlast ervaart en vindt dat Zayaz daar niet voldoende tegen doet. Ook behandelt de Commissie klachten over Thuispoort.

Huurcommissie

Bent u het niet eens met het standpunt van Zayaz op een van de volgende onderwerpen?

  • Hoogte van de huurprijs;

  • Regels rondom de huurverhoging;

  • Problemen met onderhoud en gebreken aan de woning;

  • De hoogte van de servicekosten voor gas, water en energie.

Dan kunt u terecht bij de Huurcommissie.