Reparatieverzoek indienen
Heeft u een reparatieverzoek? Meld deze dan hier.
Overlast van buren melden
Ervaart u overlast van buren? Kijk dan hier wat u kunt doen.
Schade
Heeft u vragen over schade? Lees hier dan meer of neem contact met ons op.
Klacht over Zayaz
Heeft u een klacht over ons? Laat het ons hier dan weten. Na het indienen van uw klacht krijgt u direct een bevestiging in de e-mail. We streven ernaar om binnen 10 werkdagen contact met u op te nemen.
Compliment?
We horen het uiteraard ook graag als u tevreden bent. Bent u goed geholpen? Of enthousiast over uw (nieuwe) woning? Laat het ons hier dan weten!
Onafhankelijke regionale klachtencommissie
U kunt een klacht bij de Regionale Klachtencommissie Woningcorporaties indienen als u er met Zayaz zelf niet meer uitkomt. Het kan bijvoorbeeld gaan over het onderhoud aan uw woning. Of als u overlast ervaart en vindt dat Zayaz daar niet voldoende tegen doet. Ook behandelt de Commissie klachten over Thuispoort.
Huurcommissie
Bent u het niet eens met het standpunt van Zayaz op een van de volgende onderwerpen?
Hoogte van de huurprijs;
Regels rondom de huurverhoging;
Problemen met onderhoud en gebreken aan de woning;
De hoogte van de servicekosten voor gas, water en energie.
Dan kunt u terecht bij de Huurcommissie.